tisdag, januari 20, 2009

sjuk-dag 2

inte så charmig bild om man säger så. men den är från i lördags i alla fall när jag och filippa var på tivoli och träffade dessa charmörer aka galningar om man ska uttala sig korrekt haha ;P

det enda jag gjort idag är ätit, legat i sängen, kolla på tv och ätit ännu mer. det är fan inte bra att vara sjuk. medan andra går ner så går jag upp? haha lite fel på den fronten.

har verkligen inget vettigt att skriva om idag. har i alla fall cyklat förbi rickard som är för tillfället i london, och hälsat på mitt barn uffe. rickards katt då ;p han är så jälva söt haha. var där ett tag i alla fall, får se om jag orkar gå förbi imorgon också men rickard kommer hem på kvällen. nu hade jag tänkt glo vidare på tv! annars är man ledig imorgon :D

1 kommentar:

Anonym sa...

haha förstår jag :) finns även i vitt/rosa och svart/vitt .. supersöta :D