tisdag, januari 20, 2009

costa brava = death?

efter att filippa har peppat mig med lite magaluf bilder från i somras när dom var där så har jag insett hur snett allt kommer gå i costa med filippa och kim! hahahaha

vi kommer ju dö. verkligen dö där nere. är orolig som fan, D A M N :D
vi kommer ha så sjukt kul, det kommer vara den galnaste resan ever. heeelvete säger jag bara haha. längtar sjukt mycket nu när jag verkligen inser hur cp resan kommer att bli! beställer resan nu när vi får lön. och vi ska filma in videor där nere med som filippa filmade in kim ;)

Följ min blogg med bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

det kommer bli helt jälva sjukt, asså vi tre ? :S OMG !
VI ÄR FAN INTE BRA FÖR VARANDRA för vi taggar varandra till tusen. haha.. oh shit vad underbart. älskar dig <3<3<3<3

Paula sa...

Hahaha I love you too! < 3