onsdag, januari 21, 2009

vill vinna på lotto

haha tydligen så har jag smittat filippa i måndags när hon kom till vår skola då jag mådde som värst typ. hon ringde nyss och båda började hosta samtidigt haha så kan det gå. eller så har båda bara festat för mycket? kanske borde ta en paus? - näääe!

pratade även med john igår och snackade lite om hur det blir när jag kommer upp till honom v.8. det måste lösa sig för nu har vi inte träffats sen i slutet av november, och innan umgicks vi 3-4 dagar i veckan. sen vill jag även åka massa snowboard, var ju ett tag sen nu ;)

förövrigt så är jag så jävla stressad pga mina pengar för tillfället. räkningar hit och dit, sen är det costa brava resan som ska beställas och sen sälen resan. oh god, please help me. hade ju passat bra att vinna 5000 nu! oh :(

Inga kommentarer: