måndag, januari 26, 2009

panik

jag linda och kim snackade innan i skolan om balen och alla kommande arrangemang för sista terminen nu i 3an, och gud vad jag känner mig mer stressad för varje dag som går! har fan inte råd och inte min mamma heller haha gud. vill också vara bortskämd ibland som vissa andra blir hela tiden ..

* costa brava
* sälen
* balen inkl balklänning osv
* alla studentfester
* min calvin klein klocka ska jag ha
* kläääder till tusen. har inte handlat nya på 100 år?

fan, har verkligen panik haha. är medlem på unibet nu så ska börja oddsa lite, man vet aldrig om man vinner. får chansa lite haha spelar-paula. desperat det kändes att bli medlem där men nej vafan, håll tummarna i alla fall! ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin blogg du har:)

Anonym sa...

Haha jag har samma panik, det enda jag har bokat är håruppsättning till balen, men jag har ingen balklänning - antingen är de för stora, för fula eller för dyra. :/

Anonym sa...

mm verkligen :/