tisdag, januari 27, 2009

bild från oasis nu i lördags

nu drar jag till polen en vecka. 27/1 - 3/2 2009 hejdå
faaan också att min jävla kamera har gått sönder. men har bara mig själv att skylla. det var på min 18års dag och så var vi ute så stod jag helt rakt upp med kameran i handen och bara flög rakt ner hahaha måste ha sett sjukt kul ut. men fan vilka blåmärken jag hade dagen efter, hel-ve-te ;P

I ALLA FALL: polen nu en vecka sen hemma igen.
* shoppa. kommer säkert inte hitta något bara för det
* feeeeeeeeeeeesta. får ju inte tappa det nu bara för att jag åker iväg någonstans
* fira mormor 80 år och träffa släkten. för er som bryr sig?

fan, vill köpa med mig sprit haha. är det någon som vet om man får ta med sig sprit på planet?
ANNARS. HAVE FUN HERE. CIAO och puss på er alla godingar hehehe

Inga kommentarer: