onsdag, februari 13, 2008

jag är sugen på att supa i val thoréns

i brist på annat så stack jag ner till stan idag för att träffa kim. jag pallade inte vara hemma mer, även om jag var halvt sjuk idag fast mådde som en prinsessa ändå. bara för att jag är en haha skoja! man får inte ha för bra självförtroende här i helsingborg för då klassas man som eh, vad ska man säga, överklassare? ett ego? osv på negativa tankar om en :D ja, welcome to sweden dude. sånna är vi här!

fixade med bankomatkortet och tog ut pengar för er som var intresserade. köpte även en as najs t-shirt. fast nu måste jag spara pengar eftersom det är mammas födelsedag snart juu. får köpa något fint ;) ikväll ska jag ut och käka med tjajorna för att säga haj do till kim&katta som bara ska vara borta en vecka haha ;p

3 kommentarer:

Anonym sa...

tango! blev förvånad att bartendern var svensk :P

Anonym sa...

åååh hade ju inte bangat lite zupzupzup på tangan nu ;) hahahaha. pallar inte heller rakhyvel-bilden & afan att allt stämmer in på cong :D:D KOLLA: You have never used your dishwasher (HAN DISKAR ALLT FÖR HAND! HAHAHA), You always cook too much. HAHAHAHAHA pallar ente :D allt stämmer in typ ;D

Paula sa...

henry: haha men konstigt, alla som jobbade där var svenskar + att det var en svensk som ägde skiten ju :p

månnie: hahahahaha. jag pallar inte vår humor :D vi ses imooorgon på fikan darlin'!