tisdag, februari 12, 2008

haha månnie är mongo :D

Ni måste bara läsa nedanstående text. Jag dör av skratt varje gång jag läser skiten som hon har skrivit i sin blogg om BILDEN under, månnie är cp i huvudet på riktigt men det är den personlighet jag älskar hos henne för jag är likadan :D hahaha go for it girl!
"...och tro det eller ej; ölen är min! haha. (knark)-drinken håller jag åt paula som sitter & spyr på denna bild. eller ja, man kan inte se henne, för vi står upp & hon ligger med huet i en dansk toastol! HAHAHAHAHA DESSA VILDA TIDER. ÅH GUD VAD JAG SAKNAR VAL THORENS!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA, VALLE-ROOMIES IN MY <3

Anonym sa...

HAHAHAHA, DU ÄR SJUK I HELA HUET PAULA :D men vafan, det kan jag leva med ;) hahahaha. nu ska jag skriva ännu ett roligt inlägg i min roliga blogg så att du kan sitta & púpa på dig av skratt :D