torsdag, februari 14, 2008

alla hjärtans dag

att vakna kl 9 idag var tungt, väldigt tungt om jag ska uttrycka mig rätt. första dagen jag skulle till skolan och få umgås bland folk och prata. och inte bara prata med mamma och tigris haha schizo på mig som snackar med katten. har ju ingen annan att snacka med ju! i alla fall, tillbaka till det jag tänkte säga, såg faktikst fram emot skolan för en gångs skull, men när jag är på väg till skolan bara känner jag hur svag och äckligt varm jag börjar bli. får huvudvärk och allt skit direkt. pallar inte att jag är svagast i helsingborg nu haha. orkar inte vara sjuuuk! så var tvungen att vända hem igen. KUL.. så nu sitter man här igen - lökig och sonkig som man annars har varit denna veckan.
-
och så är det alla hjärtans dag idag. trevligt trevligt. känns lite som att denna dagen är överskattad men mysig dock ;p fast inte för att jag har tänkt på att det är alla hjärstans dag idag haha. har glömt bort det helt och hållet, men i alla fall.
vad ska alla göra denna s.k mysiga dag? :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

myyyyzzza :* vad annars? krya på dig paula! förresten, lust att ses på lovet? :D

Ida & Robin sa...

paula! i need information om du vet vad dus krev itll mig på mzn:* puss

Anonym sa...

hahaha, du lyser upp min dag när du pinkar i brallan när du läser min blogg! hahahahahaha :D:D:D iiih, ja seth cohen snig x 10 000-micke i mitt <3 :$ haha. vi ses idaaog <3<3

Anonym sa...

hahaha, gött mos! säg sanningen. att du måste gå för att du har en rolig kompis? haha :D eller om du nu ska ljuga, slå till med nåt stort! typ: "jag ska operera bort min lilltå" ;) HAHAHAHAHA. 0735 070494, slå en pling seen <3<3