fredag, februari 15, 2008

angels & airwaves

haha alltså jag måste bara berätta detta. egetnligen är det bara till månnie, men läs på ni andra också om ni vill.
månnie, så sitter jag och läser din blogg i mediateket om "to die list" och allt det andra så håller jag på att dö av skratt och skrattar så hela jävla mediateket typ rasar och folket bara glor på mig som om jag vore schizo. du får mig att verka mongo :( och det var ju inte lite jag skrattade heller haha, pinsam jag är. fast skit i det, lever bara en gång

just sit back and hold on, but hold on tight
prepare for the best and the fastest ride
and reach out your hand, and I'll make you mine
everything, everything's magic

har börjat lyssna på dem as mycket nu.
sjukt sköna! gör du det med ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA, "OH, I FEEL SPECIAL" :$ hahahaha, precis som alla mongolider säger när någon kastar bajs på dem, "JAG ÄR FAKTISKT SPECIELL!!!!!" jaja no shit lixom? HAHAHAHAHA. jag ska aldrig sluta blogga för din skull paulie! hahaha ;) nu har jag skrivit hahahaha 387429109 gånger :( haha, ring sen + dö inte av skratt <3

Ida & Robin sa...

palo! vad gjorde du ute halva natten? själv jag jag legat och slemmat+snorat om vartannnat, panodilknarkning till ikväll så jag kan partaya! dom vill gifta sig med dig, i promise:) POSSII VI SES PÅ MSN SENARE;)

Anonym sa...

Svar på ditt svar ;)! Wawawa, gud vad bra! JAA! Sovis och sånt kör vi! Lätt babe :)! Vi får snacka mer om dag och sånt! v'

Anonym sa...

PAULIE, HAR DU DÖTT? :( ingen paulie på varken msn eller i bloggen. paulie want a cracker? hahahaha. obs förresten, i am not a stalker! titta polski-skämtet i min blogg sen <3<3