lördag, februari 16, 2008

galen kväll

igår var nog den bästa utgången på länge!
* var först hos linn på förfest med de andra tjejerna.
* sen bulls med dem, träffa alla andra där nere också.
både från procivitas och olympia :)

* sen har jag ingen aning om vad jag gjorde,
tiden gick snabbt i alla fall

* jag var för full
* skulle in på tivoli men det sket sig, pallade inte plus 2 much booze
* filippa kommer ner till stan igen när hon är på väg hem för att kolla hur jag mår
* kommer hem vid halv 4
* sover till kl 16 idag. and that's all for me. im dead

det enda jag hörde igår var: vi ska fylla paula nu! fyll henne. ge henne mer, nä, mer sa jag! ge henne nu då. fyll henne ännu meer!
haha och ja, tack vare er som fyllde mig igår har gjort som jag mår idag. man tackar.. inte! fyfan, har så sjuklt jävla ont i huvudet idag. tror jag ska dö eller något av huvudvärken. men hellre det än att må illa som jag brukar. thanks God! men vill tacka alla för en oerhört lyckad kväll :)

1 kommentar:

Ida & Robin sa...

hehe, knarka sånnt är det finaste som finns. lina fick langa två till mig när jag vaknade haha!

du kan få slicka po dom!! riktigt sexigt:D

VI SES I VECKAN SEXBOMB!! GRRRR