lördag, januari 19, 2008

taggad som en jude

jag och älskling :)

Igår: Filippa kom hem till mig, vi fixade oss snabbt och började förfesta här hemma lite. Sen hamnade vi hos Hallon som vanligt, börjar bli en vana att man är där nästan varje helg haha. Men man har kul där ju och kul folk dessutom ;) Priset för roligaste folket igår går till Tobbe, Dan, Tim och självaste Hallon haha. Skrattade så jävla mycket. Sen satte dom på porren också som vanligt, kl hade ju slagit 00. Fick man inte missa! Kom hem vid halv 4 något, skulle jobba idag från 12-21 :( segt som fan. Men det roliga var att en kille (rätt så snygg) sa så när jag gick förbi honom: heej! Och det fula var att jag bara gick förbi honom som en bitch och inte sa hej tillbaka haha, så han bara till sin polare: Hörde hon ens att jag sa hej..? Hahahah

Idag vill jag festa även om jag är sjukt cp trött :D
Taggad som en jude

2 kommentarer:

Anonym sa...

ey var du med TYG när dom mös? xD

Paula sa...

Hahah ja, sen snuttade jag på deras öron. TYG = Tims yngre grabbar, sa jag att dom hette xD