fredag, januari 18, 2008

Sometimes You're Off

Stack till syon på morgonen och såklart var lappen fortfarande kvar på dörren "Arbetar hemma, kan nås via mail". Ja, men se till då att man kan nå dig på den jävla mailen! Har skickat 1000 mail som inte kommit fram, och ja, jag har rätt adress om ni undrar. Häxa, om jag ska uttrycka mig någorlunda rätt.
-
Har sjukt jävla ont i halsen och är rädd att det inte ska gå över till Val Thoréns! Det måste gå över. Tyck synd om mig eller något, blä. Känner mig bajs, men skitsamma. Har laddat upp med hundra halstabletter som jag har med i väskan och ikväll ska jag sitta hemma invirad i tjugo filtar. Vågar inte gå ut, för man vet aldrig :(

2 kommentarer:

Anonym sa...

ska döda dig om du är sjuk när vi åker !

Paula sa...

Haha jag kommer inte vara sjuk. Ska kämpa :D