söndag, januari 20, 2008

alltid otur innan resor

Igår var Linda här, sov över här till och med. Vi bara mös eftersom båda två var helt döda. Men skönt att vara hemma någon helg, inte varit det på evigheter haha.

Idag känner jag mig bajs. Har feber, ont i huvudet, förkyld som en jude, ont i halsen och dessutom har jag kommit in i målbrottet, eller det låter som det i alla fall haha. Sjukt fult. När Bojjo och Pidde ringde mig igår så sa dom igår om dom hade väckt mig haha, så hemskt lät det. Även idag när Robin ringde mig så frågade han vad jag egentligen hade gjort igår! Oh, min röst. Hoppas den blir bättre till imorgon, och hoppas att jag blir bättre till imorgon eller främst av allt - TILL VAL THORÉNS

Ska även plugga idag en jävla massa. Pallar inte ha allt en dag innan man åker iväg eller allt dagen innan det ska vara inlämnat. Ja, jag har ändrat strategi haha. Puss på er, nu ska jag vila :)

Inga kommentarer: