söndag, januari 13, 2008

ännu en söndag

Då var det söndag och ännu en dag då man lider av trötthet och även en viss panik. Har prov imorgon och jag har inte alls pluggat mycket, panik panik panik! Dock mår jag illa också, alla har ju varit sjuka nu i veckan så har säkert blivit smittad av dem. Blä! Pallar inte bli sjuk innan resan, måste vara i skolan nu.

Idag var jag och Daniella hos Nicklas och sen kom hans kompis Hö, lagade de mat åt oss: lax, potatis, sås och sallad. Skit gott! Riktiga mästerkockar haha. De lagar godare mat än vad jag gör :) Vi skulle käka med dem för Daniella åker ikväll till Norge och Nicklas åker till Barcelona på fredag.

Igår var jag bara hos Linus, skulle supa och så men jag mådde för dåligt och var alldeles för trött för det så pallade inte, men det gjorde de andra! Kom hem vid 2-tiden ungefär, min kropp orkade inte mer. Nu ska jag börja plugga på tyskan. Wish me luck!

Inga kommentarer: