måndag, januari 14, 2008

ge mig den 25/1!

Idag har jag varit så jävla glad. Igen. Denna gången vet jag varför: Val Thoréns om elva dagar! Jag är sjukt peppad. Blir nervös varje gång jag tänker eller pratar om det. Fråga bara Celia eller Henry och en massa fler haha. Jag ska dö där nere, så räkna med fyllesamtal av mig den 25/1-2/2 :D

Jag och mamma konvenserar:
Jag: Ooooh valle snart. Jag dööör mamma!
Mamma: OH YEEES. Hur länge kommer ni vara borta?!
Jag: Ehm typ 9 dagar
Mamma: JAAA, freeedom! ska rajtantajtan varje kväll då, bjuda hem folk och ha fest här!

Jag: Mamma mamma, det är 16 års gräns på båten. Ska handla 3 flak då!
Mamma: Ska du bara supa där nere eller?
Jag: Ja ..? Haha

Mamma: Om du mår dåligt eller så dagen efter så ta Jägermeister, hjälper mot magen. Lovar! Det är typ som medicin
Jag: Haha, bra att någon av oss vet det då ;)

Mamma: Paula, fixa en man åt mig när du är där nere. Ge ut numret om det behövs!

Mamma: Jag kommer be för dig varje kväll alltså.
Jag: Nänä

Haha, jag älskar min mamma! Våra konversationer alltså, dör på dem. Aja, tacksam att du är min mammi i alla fall :D Nu ska jag fortsätta att vara happy happy!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hon får be för mig med... valle here we come säger jag bara :)

Paula sa...

haha ja :D jag ska be henne göra det :D

Anonym sa...

det ryktas att jag o teresa ska ferra i din lägenhet :P

Paula sa...

till älskling:
haha nää det ska du inte! du får ta hand om mammi istället när jag inte e hemma ;)