lördag, januari 12, 2008

fest hela helgen

Idag är jag död. Bästa utgången igår till Retro, eller om man ska kalla det ugång och utgång. Men ni förstår. Först var jag hos Bosse, och jag ska tala om för er att champagnen kom från 0-100 upp i huvudet på mig! Jävlar vad det small efter en stund haha, sen bestämde vi oss för att dra till retro. Sjukt kul och så snygga danskar var det där. Riktigt mycket folk dessutom. Jag och LInda har hittat vår drömkille Mr. Nike/lila tröja och sen mulatten var det ju inte heller något fel på; adidas tröja, vit stor tröja under, häng och snygga nike skor och palle sjal. Lord in heaven alltså på killarna igår och nu kryddar jag inte!

Men tack alla för igår, ni som var med :D Kom hem vid 6 typ och är fortfarande död haha. Ska kanske supa lite ikväll med några andra, får se hur det blir. Ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

trevlig bild!!

Paula sa...

väldigt :D