söndag, december 16, 2007

tröttast

Gårdagen var mindre social om man ska göra en liten sammanfattning av den. Sov ingenting alls efter att alla hade gått upp och mamma kom hem, vi käkade pizza. Sen pratade hon med grannarna och sen efter att hon hade gjort det säger hon till mig: Dom säger till oss bara för att dom är avundsjuka på vår realtion! haha go mammi! Men hon var på min sida även om festen spårade ut lite till en viss del. Skit i det, äre fest så äre.

Sen på kvällen kom Johnnyboy, mah man när jag är 28, vi drog till Filippa och mös. Bosse kom också, jag somnade hos henne osh sov till halv tre på natten. Vi gick hem efter det och jag sov till halv tre idag på eftermiddagen haha. Jag behövde sömn om man säger så. Nu ska jag iväg och glo film hos Robin, båda är sega som sagt, han var ute igår och jag är allmänt trött. Ciao.

2 kommentarer:

Maria Edie Lou sa...

det blev den bruna, trots att jag gillar den lila mer, men jag antar att jag för en gångs skull borde välja en dov färg för jag tröttnar så snabbt på färglada "prylar" haha. shit vad jag är trött på skolan nu, sen har jag dratt på mitt nåt halsvirus också. GE MIG LOOOOV

Hedvig sa...

jajamen :D den var riktigt nice

haha aw, okej. jag var på mc donalds igår och letade efter dig :o men så jobbade du inte, riktigt dåligt. jag som ville ha kompispris :(

jag har varit med lite kompisar och så, softat massor. har varit riktigt sliten de senaste dagarna och sover hur mycket som helst. jag får skylla på mörkret.. vad har du själv gjort? :)