lördag, december 15, 2007

fest hos mig



Jag hade fest igår och det slutade med att jag bara blev fullare och fullare för var timme som gick och jag sa åt alla att bjuda hit alla de kände. Och så gjorde de haha. Det var alldeles för mycket folk i min lilla lägenhet, men sjukt kul var det! Jag tyckte det blev riktigt lyckat. Ni som var där, vad tyckte ni? :) Sen stannade Jonas, Niklas, Stollen, Bojjo, Henry och Linus kvar hos mig, vi satt i vardagsrummet då jag somnade på Stollen i soffan, och när jag vaknade såg jag att Niklas och Jonas hade kurrat ihop sig som små bollar. Bojjo och Linus sov i min säng, de sov sked haha. Henry sov i min mammas säng och jag var allmänt trött och fick huvdvärk av att se alla äckligheter i lägenheten. Men tack alla för igår :)


Nu har jag städat klart ALLT här hemma. Jag vågar knappt prata om hur här såg ut på morgonen, seriöst. Grannarna har klagat och blabla, men skitsamma. Fyller bara år en gång om året och jag ska aldrig mer ha fest haha. Det var allt för mig, no more party at mah home.

Inga kommentarer: