måndag, december 17, 2007

solarie bitch

Fick reda på en väldigt intressant och sjukt rolig sak om en tjej i vår klass igår, och det räcker med att jag säger ordet kiss utan att jag kan hålla mig för skratt. Sen fick jag även reda på en annan sak om en till i vår klass, ja skvaller, vad ska man säga? Jag bryr mig inte, bara om det är roliga saker!

I alla fall, jag har absolut inte gjort något vettigt today förutom att ha kollat på Dawson's Creek. Funderar skarpt på att dra och sola men har no money. Jag har inte solat solarium på över ett år om jag ska vara ärlig, jag är egentligen emot det för jag vill inte se ut som en jävla rynkig kärring när jag är 20 år men innan nyår äre okej, faktiskt. Nej, nu kommer jag till den viktiga frågan.
Vad händer på torsdag och på nyår gott folk?

4 kommentarer:

L sa...

HAHAHA NAJ DIARRÉ PAULA :*

Anonym sa...

fyfan vad nasty bild!!

Paula sa...

Alex: Haha i know, that's my dad! :)

Hedvig sa...

men fyfan vad äcklig bild :p