tisdag, december 18, 2007

babyboy

Min dag är inget att skryta med om jag ska få vara ärlig. Så det är redan här ni bestämmer om ni ska läsa vidare eller icke. Började med naturkunskap som var lika tråkigt som vanligt. Efter det bantade jag som menas då att jag hoppade över lunchen i skolan. Jag gick snabbt till IH med mina små korta ben där jag mötte Ido utanför, sen fick jag bo med henne och hennes halva klass typ på IH. Det var myz. Hon satt nästan bredvid ... hehehe. I can't tell! Naj, inget sånt nu. Sen såg jag Bosse och Niklas på andra sidan så jag drog över dit och bodde där istället. Jag fick panik när Olympia och Nic mötte varandra, men såklart vann vi. Nic ska veta sin plats! Så jävla rätt att de förlorade faktiskt.

Efter IH drog jag ner på stan för att träffa min lovely mammi då vi köpte lite julklappar och jag fick massa ideér om vad jag ska inhandla. Annars har min dag varit onödig förutom att Johnnyboy kom till mig senare, han var lika dampig och kåt som vanligt. Puss påre

1 kommentar:

Hedvig sa...

attans :p haha okej, skönt ju :D jag hade inte pallat jobba så mkt som du gör alltså :o

fan vad sweet. trashades inte ditt hus då? :P