söndag, december 02, 2007

patricio is back

fick lite mer sömn i natt än vad jag fick i fredags natt. dock hjälpte inte det. var sjukt trött på jobb today. nog bara för att jag stod i kassan och det var grymt lite folk på en söndag för att vara lönehelg dessutom. men nog om jobb.

la famila kom sen på besök, trevligt trevligt. danne, mah bro, var nog fortfarande full för han ställde hela tiden frågan som löd: paula, varför kallas du för maula? sen skrattade han skitmycket åt sitt så kallade roliga skämt. jaja skitroligt danne. sen fick inte han i sig mer än en potatis och lite kylling haha, såg ut som om det skulle komma upp igen. men sen fick jag säga lite vad jag önskade mig i födelsedagspresent och i julklapp :) mmmmmm.

måste bara skriva detta, haha ni som gick på slotter kommer dö. öh jag drömde ändå om patricio. och ja, han var fortfarande lika liten och tjogg. sen drömde jag att han hade blivit gympalärare på olympia?!? jag fick panik. han sa även att jag inte skulle vara sur att det blev som det blev eftersom vi hade haft ett förhållande? EH QUE? vad är det jag hör av honom? och efter det jagade han mig ända till torino där jag gömde mig. läskig gubbe.

1 kommentar:

Hedvig sa...

fan vad nice :D var var du i fredags då? min helg har varit perfekt, började fint i torsdags. lagt mig vid fem fem dagar i rad nu, lagom pajad dygnsrytm man har nu. mycket fest må jag säga!

haha jodå, dom nya sundsbussarna är finfina. fast jag tror det bara finns en än så länge? ser ut som en lyxyacht typ, riktigt glassig. inte jättestor men typ mysig :) har utebar på däcket där uppe också, snacka om mysigt på sommaren :)

och fyFAN vad patriciodrömmen. jag glömmer aldrig när han raggade på alla halvnakna tjejer i min klass på hajken i nian.. UH