lördag, december 01, 2007

haha alltså igår. det var en jävligt händelserik kväll trots allt när jag tänker efter. dock den mest udda utgång jag varit med om. först förfest hos bosse med company, det var funfun som vanligt sen iväg till retro. haha ja jag vet, men vafan. jag är inte 18! 6 av 7 blev utslängda av vakterna av gordons gäng, malin låg dom en död fisk på dansgolvet och någon tjock babbe blev hennes hero. sen när vi stod i kön för att hämta jackorna så börjar en äcklig babbedansk skrika så: håll keeft! jää skää knOlla dii i fiddän! ja, trevlig var han ju. idiot haha. sen när vi väntade på båten höll jag på att dö av skratt varje gång och på båten med. alltså? haha kvällen, men tack för igår alla :)

sen dog jag på jobbet idag. jag snackade en massa med vår nya chef och han var trevlig mot mig och frågade en massa. han är kär i mig, nam nam. sen fick jag köldskador när ajg stod i drive in från kl 11 till 18.00 och var cp trött när jag kom hem halv 5 på morgonen och skulle upp 10 igen. fuck. haha

1 kommentar:

Hedvig sa...

ah, jag såg luggen :D jättefin! men det är jobbigt med lugg, man måste klippa den så ofta och det är jobbigt som fan när det blåser ute :P men FINT!

haft en bra helg hittills? fyra dagarsweekend <3