måndag, december 03, 2007

ge mig dawson's creek

dtf-dag idag i skolan. vi hade bestämt att vår klass skulle kolla på film (för vi visste inte att man fick ledigt på dtf-dagar) men så kom bara fem stycken. sen hade alla andra tjajat som fan på oss alla andra att komma och ta med film och blabla. men kom då förfan till skolan istället, t.o.m carro var där. i alla fall, vi såg the number 23. den var faktiskt bra! ännu en film som jag har sett haha.

sen stack jag linda och malin till mc donald's, mah job. evelina kände inte igen mig med luggen först haha och inte anton heller för den delen. men de sa att det var fint :) vi satt kanske på donken i två timmar, no life men ingen av oss orkade gå hem.

och vafan visar dom inte dawson's creek för idag?! jo, det ska jag tala om för er. för de visar JÄVLA fuckin' idol som är ett skitprogram. de som är med i det programmet är fan dåliga på att sjunga. ingen kan ju göra det för fan! you suck. blir så jävla matt på det. ge mig dawson's istället som är så mycket bättre.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha palo! dawson's är ditt liv! Fu, jag måste se din lugg jö, imorgon i skolan! :D

Anonym sa...

hahaha paaauulaa:D:D

Paula sa...

Lini: haha dawsons<3 har du inte sett luggen än?!

ido: hahah mm nam nam

Hedvig sa...

haha mjo, men jag har haft grymt kul också :) problemet är min dygnsrytm nu bara. har inte den blekaste aningen om hur jag kommer klara av skoldagen imorgon :) känns som jag har haft två veckors lov.

ja, dom är finfina :D vadå liten, jag skulle storare säga SJUKT STOR peddo :o jag vet inte hur många skolor han blivit kickad ifrån pga sexuella trakasserier, UHHU

haha eller hur. fast som tur var hittade jag den längst in under min säng :D min ena kattunge hade typ bitit sönder den och begravt den där under med alla dammråttor