måndag, december 10, 2007

måndag

Ännu en tröttsam dag för lilla mig. Började plugga på japanskan klockan halv tolv igårkväll eftersom Love actually var otoroligt lång. Trodde den skulle vara i en och en halv timme, men nej, då varar den i två timmar och trettio minuter istället. Holy mother of God! Pluggade till tio över två i natt om jag ska vara exakt. Inte alls trött idag. Tråkig skoldag bara.

Fick dock MVG på mitt japanska prov som jag hade today. Fick alla rätt dessutom :) Hon rättade provet direkt efter att jag hade lämnat in det haha. Bara så att ni vet.
Nu tänker jag plugga ännu mer. Har otroligt mycket denna veckan. Det är nog bara jag som har så mycket just nu. God, if you here me, please be with me this week haha.

2 kommentarer:

Hedvig sa...

nice ju :D jag älskar sånna kroppsprodukter, haha. sjukt tjejigt. ja just det. hur är det att fylla år så nära jul egentligen? :o

aw, det tyckte mamma vi skulle döpa vår stora till :p men det blev nicke nyfiken istället, haha. sjukt töntigt men sånn är min mamma. bara för han klättrar på en som en apa :p den lilla bäbisen heter molle!

haha ja, molle mjauar typ bara när han är riiiiktigt glad. och det händer typ aldrig :P muha.

tack så mycket :D den kommer bli riktigt nice hoppas jag!

Anonym sa...

Hej, dom gjorde ett reportage om mamma och om hur vårat liv ser ut med en svår sjukdom.