tisdag, december 11, 2007

holy mother of God

Okej, nu har jag verkligen panik. Jag måste plugga:
* internationella relationer, opponera på någons arbete jag inte fått?
* plugga på svenskan, vi har prov på fredag
* plugga på tyskan, vi har förhör på torsdag

Och imorgon är det lussevaka. Jag ska på bio som alla andra. Gjorde samma sak förra året. Det är faktikst kul! Där kommer man vara uppe all night long, från 23-07 på morgonen och sen skola, om man orkar förstås. Problemet är att jag kommer vara himla trött på torsdagen och sova hela dagen. Då menar jag verkligen hela dagen. Då hinner jag inte plugga på svenskan och på internationella realtioner! Holy mother of God, säger jag bara!

1 kommentar:

Maria Edie Lou sa...

det kändes sådär att han åkte, vi hade en långt fint avsked men just att sitta i bilen påväg hem, säga hejdå en sista gång och se honom åka iväg krossade mitt hjärta. fast det känns okej, visserligen kommer det bli tomt, han är ju världens bästa på alla sätt men ja, allt har en början och ett slut. men sålänge jag känner att vi kommer klara av att hålla kontakten och så är det lugnt. åh, nu blev det långt. haha, sorry!