söndag, december 09, 2007

mc donald's, more than just a job?

Idag var faktiskt jobbet kul. Eller kanske inte jobbet utan personalen. Alltså vårt jobb är typ incest gånger tusen, haha jag orkar inte.

Lirri säger något ointressant.
Jag: Vad sa du?
Lirri: Nej, jag snackade om din framtida man. Du kan ta hans oskuld om du vill också! Päääär, Paula vill ta din oskuld.
Haha störd, skriker hon det över hela Mc Donald's så alla gästerna hör.
Bra gjort där!

Christoffer: Paula, vad ska du göra i veckan?
Jag: Plugga som en idiot och nej jag har inte tid att träffa någon haha.
Christoffer: Nä, men du kanske har en liten lucka att kunna träffa Pär? Han vill prata med dig efter jobbet, han har något att säga.
Jag: Haha du är störd ju.
Christoffer: Vad ska du göra i helgen då? Pär är ledig på söndag. Ni kanske kan hitt apå något då?
Alltså vårt jobb, ofta? Hahaha ni är störda, men gillar er ändå :)

Sen jobbade Gustav också idag. Mmm, han är också bra på jobb. Man har sina favoriter på jobbet har jag kommit på. Nu ska jag plugga japanska, kommer dö. Kom på det nyss att jag har prov imorgon! Wish me luck

Inga kommentarer: