lördag, december 08, 2007

man kan inte älska alla

Idag har jag jobbat från 9.00-18.00. Det är inte världens roligaste tider att jobba precis! Alltså jag är så jävla sur, jag har inte gjort dig någonting men du ska alltid klaga på mig. Det är Alltid något som du ska klaga på, även om jag gör rätt. Jag har inte ens gjort dig något, verkligen inte. Jag vet själv att vi två inte går ihop men jag försöker verkligen men det är verkligen inte lönt för du är ju inte ett dugg trevlig tillbaka och du påpekar alltid något jag gör eller något som har med mig att göra. Jag blir så jälva sur och trött på sånt här. Har du problem med mig så bara säg det till mig. Men det är ju en annan sak att säga det till personen och vara ärlig, eller hur?

Nu orkar jag inte prata om dig. Jag ska till Jonas ikväll med Bosse och co. Jobbet ska inte göra så att jag ska sitta hemma en hel helg. No way, jag ska göra något ikväll och inte bara sitta hemma. Jobbar ju bara tre och en halvtimme imorgon så jag kan vara ute ett tag ändå :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.