torsdag, december 13, 2007

lussevaka

Var på bio i salongen där alla andra satt i. Vissa som kom dit var berusade jag var pigg som bara den eftersom jag hade sovit två timmar innan bion. Smart drag av mig där! I alla fall, först såg vi filmen Juno, den var skitbra. Michael Cera var med, oh han är en så söt nörd, jag är nog kär i honom. Hade lätt kunnat bli kär i honom :) Efter det blev det Bee Movie som jag hade skådat skulle komma (Har ju redan sett den, men den är så söt så mig gjorde det inget!) och sista filmen blev We own the Night. Holy mother of God, världens bästa film! Jag kryddar inte nu. Ni måste se den när den kommer ut på bio eller ladda ner den!

Mina favoritfilmer just nu:
* We own the Night
* Superbad
* Deja Vu
* Ran cid

2 kommentarer:

Maria Edie Lou sa...

jo, det �r ju det. men nu b�rjar det k�nnas tomt :(
p� lussevakan m�s jag med amelie, snacks, t�nda ljus och ONE TREE HILL & LUCAS D�! gosh, den killen hade man inte bangat n�nstans. och du var p� bion? lyckat l�ste bloggen och s�g din bilddagbok. (ja, det �r jag som �r snokarn) vad kul :) haha, f�rresten, superbad �r s� j�vla bra. jag och stefan s�g den tillsammans, s� himla rolig. mc lovin <3

Hedvig sa...

ah, okej :) det är ju rätt soft iofs!

jag var på telegrafen med massa söta människor och sen drog vi runt lite, typ norra hamnen och så. sen åkte vi hem till hampus och viktor och myste en bra stund där!

hade du skoj på bion? :) hade aldrig pallat gå på den :p