onsdag, december 12, 2007

dåligt och bra

Alltså förtillfället gråter jag som en fontän. Det gör så ont när man ser sådant här, jag karar inte av det. Jag lovade mig själv att aldrig kolla på sådana här videor som har något "bad" att göra med djur. För jag vet att jag bara får skylla mig själv och börjar gråta. Och så blev det. Alltså verkligen, jag ska bli vegetarian nu. Ska försöka att äta så lite kött som möjligt för man vet aldrig vad fan idioterna gör med de djuren!
Snälla kolla på videon: http://www.youtube.com/watch?v=VIjanhKqVC4

På tal om något helt annat som är mycket mer upppiggande än det som jag skrev nyss. Idag betalade jag Val Thoréns resan. Oh, jag längtar så! Och nu är det mindre än två månader kvar, jag håller räkningen varje dag. Kul folk kommer det vara! När jag var och betalade resan så märkte jag hur kul vi kommer att ha det, hade ju bara roligt när jag var och betalade ;P Dom är störda där haha, eller vissa av dem. Var bara några som var kvar på skolan som typ Cong, Hannah, nån blatte, Ahlis, Linda U m.fl. haha och alla höll på att fula sig och Katta (hon som sitter i receptionen) var också rolig och trevlig. Hon var typ som en kompis till alla, najs. Så det ska vara! Sjukt kul kommer det att bli :)

Inga kommentarer: