onsdag, december 26, 2007

fest .. igen

Igår var sjukt bra, faktikst haha.
Köpa öl, fest, stan, hem och sova haha
Så.. Där beskrev jag min kväll kortfattat.
Linus var nog fullast som vanligt och jag den enda tjejen som vanligt.

Idag blire Båstad med dom igen? Typ Madison och supa, pallar inte haha. Blev fan ett halvt flak igår, samma skit idag med. Blir fan fattig. Och ja, lille jag ska ha ett halvt flak haha, nicht gut. Öl är så jävla nyttigt för mig, blir inte illamående-bakis utan bara magen-bakis, ni fattar ;) Så spyr inte av det, goodie.
Är så jävla glad att jag umgås så mycket med er igen vv
Haha det låter fjolligt men här får jag fan uttyrcka mig. Ciao

1 kommentar:

Hedvig sa...

aaah. jag måste också ha ett jobb :( GIMMIE

nice ju :p vad händer på nyår då? känns som alla är sjukt opepp på fest? vad fan?

ja, god jul på dig också såhär lite i efterskott :p var din julafton mysig? :)