torsdag, december 27, 2007

båstad

Igår blev det Båstad med company. Fick skjuts av Linus pappa till Kabbe, började förfesta där innan Madison haha. Förfesten blev som vanligt, vild och galen men kul. Vid 23 tog vi två stora taxi till Madison, var grymt lite folk. Nog tråkigaste Madison jag varit på, första gången jag haft tråkigt när jag varit ute. Efter allt tjat på Kabbe från alla blev det efterfest och alla blev fulla och glada igen.

Jag Linus och Stollen sov i gästrummet, fyfan har aldrig frysit så mycket i mitt liv som under den här natten haha. Alla bara kröp närmare varandra för att hålla värmen och Linus var cp som vanligt under hela sin fylla. Men han som är den underhållande personen på fester ju! ;) I alla fall, igår var det ingen nykter själ alls på festen. Mår bajs idag, kände av det nu. Alla mådde bajs tydligen. Så det ska vara efter en fest

Inga kommentarer: