tisdag, december 25, 2007

Igår hade vi det jätte mysigt. Det var jag, mina två brorsor, moder, min moster, kusin och hans barn och fru. Alla andra befinner sig i Polen ju, skulle egentligen dit men vi hade inte räknat med att det skulle kosta så mycket så vi sket i det. Men vi hade det lika mysigt här!

Fixade allt på dagen med maten och så. Jag träffade Mårre snabbt, oh vill också vara brun! Nu är han hemma, äntligen. Sen hjälpte jag mamma lite och alla kom vid 18-tiden. Började vi käka och så, jätte god mat. Och efter blev det julklappsöppning. Tack för alla presenter, blev jätte glad! :)

Jag fick:
* Örhängen
* Väska till nyår, sån liten svart. Exakt sådan jag ville ha!
* Tröja som jag antagligen ska ha på nyår
* Ett gudligt skärp
* Skidunderställ H/H, så jävla onödigt att köpa ett för 699 :- haha kunde köpt ett billigare och ge mig resten av pengarna
* Digitalkamera, sjukt nice och lätt. Thanks bro's!
* Underkläder
* osv

Inga kommentarer: