fredag, december 28, 2007

fest again

Igår sov jag hela dagen kändes det som men det blev bara fyra timmar från 16-21, sen stack jag till Filippa där även Olli var. De såg på mig hur sliden jag var efter gårdagen, mådde inte så bra dock under dagen haha men det blev bättre på kvällen. Efter det sov jag där :) Haha ja, jag vill inte veta vad de gjorde i samma rum som jag var i. Tack och lov sov jag i en egen säng!

Imorse fick jag och Olli frukost på sängen, så söt Filippa är! Efter det skulle de till Landskrona badet, frågade om jag ville med men ska på stan today med Linda.

Ikväll blire fest, igen, jag kommer vara död innan nyår. Vi ska fira Julia i Plast faktiskt. Ska bli nice! Sandra hörde av sig igår och frågade om man ville komma, så självklart. Nu ska jag göra mig i ordning. Ciao

Inga kommentarer: