lördag, december 29, 2007

fest one more time

Igår blev det fest igen för att fira Julia. Det var på Råå typ i en villa som man hyr ut och så till de som ska ha fest eller något liknande. Riktigt nice, hade varit gött att hyra villan på nyår och bara bjuda dit en massa folk, sjukt stort också.

Men det var trevligt igår och min mage var inte på topp. Trodde jag hade blivit alkoholförgiftad under denna veckan, too much beer/booze haha typ. Men jag sket i det blev ändå dricka för min del. Är lärjling för att bli talang engligt Lalle, blir en riktig talang efter nyår nämligen!

Sen vid 2 tog vi bussen in till stan coh käkade, babbarna på stället raggade på mig och jag försökte spela med om att jag inte brydde mig haha, helt fel. Sen fick Jonas stryk och ingen brydde sig typ för det var inte allvarligt haha, snälla vi är som bryr oss. Annars kom man hem vid 4.

Sov till 2 idag, haha sjukt trött. Och nu luktar det öl i mina näsborrar, yummie! Moster, kusin, hans fru och barn kommer hit för att käka vid 18 sen ska jag träffa Celia och Filippa, ska bara mysa antar jag. Upp tidigt imorgon ju! Puss

Inga kommentarer: