onsdag, december 19, 2007

kramer stagnerat sig?

Öh, jag känner bara för att spy. Jag mår så illa. Mamma kom med äpplekaka som min moster hade gjort innan, fast det är nog all vaniljsås som jag mår illa av. Men det var gott i alla fall! Hade ju julbord på Mc Donald's imorse kl 6, det var väl sådär. Dock sovit hela dagen idag pga det haha.

Sen skolan och ännu mer fika där och på idrotten hade vi bowling. Jag vann alltihopa när jag först låg trea. Yes, I'm good! Spelade med Joel, Jimmy och Carro. Fick fem eller sex strike så att ni vet. Efter det stack jag ner på stan med Linda och Smalin, köpte snowboard brallz. Äntligen. De är sjukt sköna, oh oh.


Äeh, nu ska jag nog spy lite och kolla på mer Seinfeld. "Newman!", "Jeeerry..", haha det är bäst när Jerry och Newman alltid träffas. De som kollar på serien förstår vad jag menar ;)

Inga kommentarer: