måndag, november 19, 2007

vaknar vid 07.30 och går till köket och känner hur illa jag mår och allt snurrar. går och lägger mig och vaknar vid 12.30. sjukt skönt att få ha sovit länge. men sen börjar febern komma och jag mår lika skit som innan. nu är klockan 15.55 och inget har förbättrats. jag tror det är daniella som smittat mig. eftersom på hennes systers dagis har det varit kräk-sjukan och efter det började daniella må dåligt i lördags och jag har umgåtts med daniella under helgen så jag tror hon har smittat mig. tack. har världens huvudvärk också. ja, idag får jag faktiskt klaga. dock har jag en jävla aptit och käkar en massa hela tiden. mamma ska snart laga spagetti köttfärssåg till mig, mmm! sen ska jag plugga naturkunskap eftersom jag har prov imorgon.

såg dawson's creek innan. oh, jag dör så jäkla bra det är. trodde joey och dawson skulle ha sex today men icke. dawson är ju bög så han tackade nej och ville ha tid för sig själv eftersom dom haft ett litet break-up under sommaren ju. det kommer väl.. dock älskar jag pacey för han är så jävla lik mig. faktikst. haha. plus att kerr smith (jack mcphee som han heter i serien) är så jävla snygg :p men idag blir det en massa tv tittande och Da Vinci-koden står på tur. ciao

Inga kommentarer: