tisdag, november 20, 2007

ännu en dag då man är sjuk och inte gör någonting förutom att ligga nerbäddad helt mysigt i sängen och glor en massa filmer på datorn. jag har blivit värsta tv-nörden, eller rättar sagt film-nörden nu dessa dagar jag varit sjuk. man hinner i alla fall se en massa filmer som man vill se som går på bio nu. dock en fördel. lockande att vara sjuk imorgon med haha. i natt såg jag heartbreak kid, den var sådär faktiskt. sen idag såg jag på den flera timmars långa filmen blood in, blood out. nackdelen med filmen var att den var så jävla lång, annars bra! så har min dag sett ut. missade dawson's creek och våra bästa år idag pga att filmen var så lång. jag som ville veta vem som var den mystiske mördaren i salem, våra bästa år, ;) som sagt. jag har blivit en nörd inom allt som har med tv, filmer, serier att göra.

ska snart börja att glo mer filmer. kan inte göra något annat här hemma. går ju inte att plugga heller. går att läsa tio minuter sen måste jag vila again. sjukt jobbigt. får se om det blir skolan imorgon?
någon som har en bra film att rekomendera?

2 kommentarer:

Anonym sa...

se percet stranger den var helt OK

Paula sa...

okaj. får se den i natt eller imorgon i så fall :)