söndag, november 18, 2007

oh, jag vet inte vart jag ska börja. kan dock börja att nämna att man mår som man förtjänar idag. igen. ja, jag vet. stack till brorsorna för att kolla matchen (spanien-sverige) med dem och deras polare. dock vann spanien, dåligt jobbat sverige. trodde att vi bara skulle vara några stycken och chilla. men nej, när jag kommer dit bjuds jag på polsk öl som inte är så fjuttiga som de här i sverige. 8 % halv liters öl är inget att skämta om. blev några sånna och sen började folket komma. whisky gjorde susen också. nog den som har orsakat mitt mående idag. blev även mc donalds med broder daniel och brors flickvän malin. haha sen hämtade vi upp några. och sen blev det match i tio minuter och ännu mer whisky och en massa snackande med alla. "oh, det är du som är deras syster", "oh, du är så lik din mamma", "jag såg dig när du var SÅ HÄR liten blablabla.." och så fortsatte det haha. men det var lika trevligt för det. kajsa, patrics (min andra bror) flickvänn, är lika kort som jag, brunett och så jävla yr. haha så rolig och full :) hon ville ta med mig ut och festa nåndag. jamen gör det. sedan var även robin där. han och brorsan är ju brabra vänner haha. men trevligt att träffa dig med!

fick även reda på en hemlighet om min skiftledare på mc donalds av alexander scheele. mohaha. du borde egentligen oroa dig om att jag vet något. naj, nu var jag taskig. jag är inte elak. men det var en mycket trevlig kväll/natt. kom hem vid 04.00. sen kväll igen. men sånt klarar jag.

bilderna vi tog från festen vill jag ha nu. kan vara kul att ha. dock blev inte jag så snygg på dem, haha. så kanske inget att ha men skitsamma. bilder på de andra ju. trevligt trevligt. ciao

Inga kommentarer: