lördag, november 17, 2007

igår kom ido och lini hem till mig eftersom jag var lite seg. ido var sur på sin mamma och tog bort sin blogg. du får göra en ny nu så jag har något kul att läsa!

efter det tog vi bussen till johnnyboy där john&john redan var fulla. john rickets dckade i johns säng och kom hem innan han ens hann fylla 18, haha sopa. jag och danni fick skjuts in till stan. lucky us. så vi och adrian, niklas och han 3e killen(kommer inte ihåg vad han heter) gick till GP. träffade en jävla massa där som knut, albin, ogge, min brors kompis, emil från hultsfred m.m och bartendern flirtade med mig, öh-e. efter att GP stängde stack vi till tivoli, jag kom in och det var en jävla massa folk. där träffade man ännu mer folk som tex mårtens lillebror. haha naw snottie, vår konversation alltså. drog sen vid 03.00 till kebab house för att lämna dannis mobil där hon och co var. skrattade en jävla massa där och alla var ju äckliga pedofil fyllon. lämna mig ifred haha. drog vi in till knutan för att vänta på dannis buss.

jag hade så sjukt jävla kul på knutpunkten. alla var trötta och glöttiga och sen fick jag 40 kr av en snubbe när jag stod utanför pölsemannen, haha. tack jag är fattig så jag behövde det. träffade en massa folk där med. var hemma vid halv 5 och mår som jag förjtänar idag :*

Inga kommentarer: