lördag, november 24, 2007

och så har man jobbat idag. var sjukt yr när jag började jobba, kändes som man var full haha. jobbigt värre var det. kanske inte det roligaste då ;P men i alla fall, fick vara i köket idag. YES jag älskar köket. jag känner mig så duktig när jag jobbar där för jag är så flitig haha. fick stå där själv typ i en halvtimme. mamma mia. men dokti palo. nu ska jag sova för imorgon jobbar jag med från 11.30-19.00!

& nyss fick jag ett sms av c, (haha ido!)
"är du arg på mig?"
hahahah. aw, oroar du dig gobben?
men det är jag inte.

4 kommentarer:

Hedvig sa...

haha gött ju! men får du stå där ute i kassan när man kör drive in? för jag vågar aldrig gå in och handla, är så rädd för alla bjuvsingar :P haha. eller så får jag ropa på dig med en megafon genom kassafönstret när jag kör där ute så får du komma och ge mig en specialare :D

jadå, var riktigt kul i fredags :D hehe mjo, muskal kan vara mysigt. fast jag kan ju säga att jag och min lillebror sänkte medelåldern med typ 60 år när vi kom in där :P muhaha.

Anonym sa...

hehe sexii!:D
varför tror han det? nui måste jsg bajsa:D:D hehehe poss

Paula sa...

haha för att igår när han kom till jobb så snackade jag inte med honom och sen när jag skulle gå gick jag bara rakt in i honom. . hahah och sen fick jag det sms:et vid 01 typ ahah

Hedvig sa...

haha fan vad nice då :D blir man inte riktigt jobbig i håret och i hyn när man står i köket då? har ju sett att dom som jobbar där riktigt gliiider bakom kassan :p fresh floor!

äsch :D det är ingen fara, brukar vara så när vi är på teater och sådär. gamlingarna blir så förvånade över lite lammkött, haha

men orik du måste vara när du jobbar så mkt.. jag behöver också ett jobb :(