söndag, november 25, 2007

någon som vill lukta på mina fingrar som
är täckta av en massa lökrester?
i så fall, call 121-hottie. killar ringer gratis!


jobb today från 11.30-19.30. en halvtimmes övertid, ojoj. fick stå i köket hela dagen idag, så jälva kul haha jag älskar mitt jobb nu. dock var det så jäävla stressigt. filip jobbade idag så det var kulkul. han har inte jobbat på typ över en månad, så att ni vet. mmm filipbebis. han är typ nästan bäst på jobbet. detta var min dag. nu ska jag duscha så jag inte luktar pommes och hamburgare längre. jag tror att jobbet har tagit över mitt liv. buhu, somebody save me! but i need the money so what tha fack.

2 kommentarer:

Unknown sa...

haha skojar du paula, om ditt jobb har tagit över ditt liv, vad har då mitt jobb gjort?! :P hahah, you've got to be kidding me!

Paula sa...

ursäkta? jag sliter också. inte bara du som finns i världen som sliter