fredag, november 23, 2007

naj det blev ingen äcklig utgång. jag orkar inte förklara varför. oh hej då, fuck jag är sur men samtidigt lissen. trösta mig någon? plus att jag är cp trött. har bara sovit fyra timmar i natt då jag gick upp halv tre på natten för att göra varm oboy till mig så jag kunde somna snabbare. så går mamma upp: oh nej, paula! jag måste till statoil och handla bullar. jag: men mamma, klockan är halv tre på natten. gå och lägg dig igen! mamma: jaha, men oj.. haha naw, mammi <3 jag älskar dig även om du kan vara världens största hatobjekt ibland. naj, puss påre

1 kommentar:

Hedvig sa...

ojoj, vilken mc donalds jobbar du på? får man komma förbi en dag, får man kompispris då? :D haha

jag var på fest hos en kille i min klass igår, riktigt kul :D om en halvtimme åker hela familjen till köpenhamn för att handla lite julklappar och sen blir det opera på kvällen :o värsta klyschigt, jag vet :p men man får ställa upp för sina gamla föräldrar ibland! haha

så söt mamma du har :D