fredag, november 16, 2007

har kommit på att fredrik (ämne: internationella relationer) är min favorit lärare. ja, han är helt enkelt bäst haha. plus att han vet allt och är så jävla smart gör honom ännu bättre. puss påre freddie!

sen var det italiano. haha så fick jag läsa. det gick väl faktikst bra för att aldrig ha hört språket innan och inte gått igenom bokstäverna ens. gah. äsh det fixar sig med den kursen! efteråt hade jag svenska prov. det gick väl helt okej. får hoppas på det bästa bara ;P

nu ska jag göra mig i ordning i alla fall. ska till johnnyboy där john&john redan är, jag kommer med ido, danni och filippa. haha mini förfest. sen ska dom gamla till tivoli. jag vill också. men jag nöjer mig med lidals fest tonight haha. hans fester är bäst! bara vi kommer in nu. bara för det var för fullt. men so? vi brukar ju alltid vara där :p idiot

Inga kommentarer: