onsdag, oktober 24, 2007

tredje provet avklarat för veckan. skönt som fan om jag ska vara ärlig. kul att ha tre prov på tre dagar - måndag, tisdag, onsdag. men nu är det över så nu kan jag chilla framöver.

efter skolan träffade jag babyboy-john. hans nya smeknam. han var galen idag, typ som vissa är dagen efter dom har haft sex haha. jag har mina misstankar men eftersom john aldrig skulle ljuga för mig så tror jag honom :) vi drog till väla och köpte nytt lås till min cykel så nu kan jag börja cykla till skolan igen! im so happy im so glad that i got... my bike, nanan. efter det drog vi hem till honom och var galna som vanligt. faktikst. han var på myshumör så jag fick peta honom på snabeln och bita honom i bröstvårtan, i axeln och så, även killa honom på magen som jag tycker är så kul för han håller på att dö av skratt varje gång typ, haha babyboy. sen fick jag såklart slav-massera honom som vanligt, är van nu. borde kanske börja ta betalt snart. rik jag hade varit istället :) i alla fall, tjarrå

Inga kommentarer: