tisdag, oktober 23, 2007

haj dO rikard

matten kan jag ju bara glömma helt och hållet, haha dö på det provet! annars hade man bara två lektioner idag, riktigt skönt. hade ingen internationella relationer som jag älskar så, fan då...

skulle på spa klockan 5 idag egentligen men de ringde och gav återbesked så lite besviken blev man men det gör inget. jag och rikard käkade på thaicorner istället. MMM så gott det var! och han ena killen kände igen mig haha. så jag blev glad och nöjd. men det var trevligt ikväll, tack så mycket för allt rikard! och glöm inte att skicka ditt kontokort till mig innan du åker, så ska jag ta väl hand om det här hemma ;) haha. sen sa vi hej då och så. kommer sakna dig här hemma! bli nu inte skjuten där i babbeskiten-kosovo. kom hem hel :) nu ska jag plugga svenska. jag har ju inte gjort provet ;P

Inga kommentarer: