torsdag, oktober 25, 2007

kom hem för en stund sen. var på bio med alla som har tyska på olympia. bara jag som tyckte filmen var bra. men konstigt, ingen visste ju något om DDR, öst-och västtyskland så såklart filmen blev tråkig för resten. detta borde man egentligen veta lite vad det var för något, faktikst (lite i alla fall) det är typ som att inte veta vilka SS var haha ;P sen fick jag damp på alla andra i biografen eftersom ingen kunde hålla sin lilla trut tyst. ville bara ställa mig upp och be dom hålla käften. elle kan intyga er om det! haha

i alla fall. idag vet jag inte vad jag ska göra. har ju hela dagen framför mig nu att göra vad som. kanske äta är det viktigaste för mig nu, vrål hungrig! har missat typ 2 ½ avsnitt av både that 70th's show och dawsons creek, så har bestämt mig att kolla på det idag. haha mycket viktiga program ju :)

Inga kommentarer: