måndag, oktober 22, 2007

haj dO mårre

skolan idag, döda mig så sjukt tradigt det har varit. började dagen med ett Prüfung, kul! haha gick väl helt okej får man hoppas. blir glad om jag får g i alla fall. sen fortsatte den tradiga dagen.

annars har jag träffat mårten. vi var på stan och fikade och han fixade även de sista sakerna innan sin resa imorgon, växlade och allt. sen skulle han såklart käka. annars en trevlig och rolig dag med mårre (som ida säger haha) och sen var det "bajbaj, ha det bra blabla". han åker iväg i två månader som förhoppningsvis går snabbt? aja, man kommer märka att han är borta i alla fall ;P haha. men i alla fall, jag/vi kommer sakna dig här hemma. & snart åker rikard också ju .. kommer sakna dig med såklart.
ska plugga jävla matte nu, prov imorgon. jippie. puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

det sjuka är paula, att jag. ahaha kan börja böla vilken sekund som helst. varför åker alla iväg. hoppas mårre kommer tillbaka snart, altså. hahaha jag känner inte ens honom! ;c hahahaha bölidus

Paula sa...

hahaha. aw bara för du har mens :D
mm vi får hoppas han kommer tillbaka snart. men snart åker rikard också, bajs på honom med. buhu haha