söndag, september 16, 2007

Ni måste läsa detta! haha vissa är helt sjuka på mitt jobb

Idag har jag varit på så jävla bra humör, det är sjukt haha. Till och med att jobba var kul! Då kan man säga att jag var på bra humör. Men sen var det bra folk som jobbade också!

En på jobbet berättar att hon ska resa i några månader.
Sandra: Aha vart då?
Tjej: Till Sydney
Sandra: I Thailand? Fan vad kul!
HAHAHAHA Sandra är så smart :) När jag hörde det trodde jag att jag skulle dö av skratt för det lät så roligt och alla gäster glodde som fan på mig, konstigt..

Jag har rast och sitter där bak och lyssnar på när köket babblar med varandra, de snackar om att alla fastar nu ju.
Mange: Ja, man får ju inte ens svälja sitt eget saliv!
Christoffer: Nej, fan vad du ljuger.
Mange: Nänä, alltså det är sant! Man får inte ens svälja snor eller så haha
Christoffer: Ja.. Man får inte svälja annat heller ;)
Jag: HAHAHAHAHAHA ni är sjuka i huvudet
Christoffer: hahaha och det fatta du Paula, va? ;) bara sånt du tänker på!

Mange: Make me horny! Den låten passar dig Christoffer
Christoffer: Den låten är min och Paulas! Eller hur? haha

Christoffer: Men Paula, du jag och din pojkvän kan ju ha lite kul,hehe eller vad säger du? Fast du kanske inte har pojkvän?
Jag: Haha nej det har jag inte. Är inte det bra?
Christoffer: vad menar du med det? Ska jag komma hem till dig efter jobbet eller?
HAHAHA sjuksjuksjuk :D

Så ska jag beställa något från köket och säga lite saker. Så står CHristoffer där och skoj-flirtar med mig och gör slängkyssar bakom tjejen jag säger det till så jag bara: SLUTA CHRISTOFFER DU DISTRAHERAR MIG! hahahah

Så när jag slutat så går jag hej då-ar alla.
Christoffer: Ja hej då, vi ses sen. Jag ringer dig efter jobbet så kan vi ha lite kul tillsammans!

Jag älskar dagen, haha den har varit så jävla bra. Jag älskade t.o.m min chef och jobbet. Aldrig spränga
Mc Donalds stattena<3

Inga kommentarer: