lördag, september 15, 2007

Igår blev det inte som vi hade tänkt pga vissa haha. Vi skulle egentligen gå ut men nej, orkar inte förklara varför, dock orkade typ inga heller. Jag blev sjukt sugen på kvällen att gå ut men när man såg vädret som var blandat av ös-regn och att det blåste som fan (kunde ju ha blåst bort mig) så var jag inte lika sugen längre. Vi kollade på film istället och segade, jag var riktigt trött däremot. De förbjöd mig från att somna, taskigt. Drog hem vid 2-tiden i alla fall.

Var på stan med Hedvig idag, hon är så bra! Vi är så sjuka haha, hon köpte lite saker som hon behövde och en skitsnygg t-shirt som jag hittade till hennes boyfriend. Hoppas den bara passar nu, annars får han banta haha, neee. Vi fikade på Ebbas och sen gick vi rundor en massa i stan. Vi skrattade sjukt mycket åt sidenkallingarna i alla fall, vår humor är sjuk. Men vem fan tycker om sidenkalsonger? Det är avtändande. En kille ska ha snygga kallingar och inte sånna sliskiga och hängiga haha. Annars ikväll ska jag bara chilla och så. Jobbar imorgon, PALLAR INTE. Från 11.25-18.30 på en söndag också, sjuka. Hoppas det inte kommer vara mycket folk :)

2 kommentarer:

AVF sa...

haha dom passar dig ;)grrr

Paula sa...

Tyckte jag också. Rätt snygga?!