måndag, september 17, 2007

Dagen har gått snabbt och nöjd är man för det. Var riktigt svårt för mig att gå upp imorse! Kanske inte så konstigt när man lägger sig halv 2 och ska upp halv 8. Sex timmars sömn klarar inte jag mig på. Var på bio igår med Rikard och Jacob och vi såg Bourne Ultimatum, riktigt bra film. Ni måste se den!

Idag hade jag tänkt plugga lite:
* Internationella relationer (som jag inte fattar någonting av)
* Matematik, eftersom jag inte ens öppnat boken än
* & kanske engelska om jag hinner med det. Jag tror inte det

Good luck till mig i alla fall. Borde göra mig något att äta först sen kan jag sätta igång med pluggandet. Borde springa ikväll också. Fan, kommer nog inte hinna. Har inte sprungit på hela helgen. Äsch, vi får se hur det blir med springandet i alla fall! En dag till är inte så farligt att hoppa över ;)

Inga kommentarer: